دانلود آهنگ جدید
خانه / قاره اروپا / اسپانیا / بارسلونا / بارسلونا یک شهربسیار زیبا با آب و هوای مدیترانه ای و تاریخی در اسپانیا

بارسلونا یک شهربسیار زیبا با آب و هوای مدیترانه ای و تاریخی در اسپانیا

بارسلونا
بارسلونا

بارسلونا دومین شهر بزرگ اسپانیا و یکی از پربازدید ترین و شلوغ ترین شهر اسپانیا محسوب می شود و بیشتر جهانگردها به این شهر سفر می کنند.بارسلونا یکی از شلوغ ترین بنادر مدیترانه در شهر بارسلون می باشد .بارسلونا پایتخت کاتالونیا است که یک منطقه اسپانیایی با زبان وفرهنگ کاتالان می باشد. همچنین در بارسلونا خط ساحلی را دنبال کنید از طریق شهر به طیف وسیعی ا تپه ها و جنکل می رسید

تاریخ بارسلونا :

دو افسانه وجود دارد که تاریخچه بارسلونا را احاطه کرده است. یکی از ویژگی های تاسیس شهر به اساطیر هرکول، ۴۰۰ سال قبل از رم. دومین ویژگی این بنیانگذاری شهر در قرن سوم قبل از میلاد به حاکم کارتانگینی، همیلارکار بارسا، پدر هانیبال بود.

رومی ها این شهر را بعنوان یک اردوگاه نظامی در نظر گرفتند، اما در آن زمان شهر تارگرونا همسایه اش را گرفت. برخی از خرابه های مهم رومی وجود دارد که چند سال پیش در زیر پلازا دل ری (Kings Plaza) کشف شد.سپس شهر توسط مورها تحت اشغال و سپس توسط شمار بارسلونا فتح شد.در طول سال های فرانکو، منطقه کاتالونیا با زبان کاتالان بسیار سرکوب شد و موسسات کاتالونیایی لغو شد.

شهر بارسلونا :

بارسلونا یک شهر پویا و مدیترانه ای است. این شهر برای استراحت، قدم زدن در اطراف و لذت بردن  بسیار عالی است.

بارسلونا برای بازدیدکنندگان فرهنگی بسیار زیاد است، برای دیدن، چیزهای جدید و جالب در اطراف هر گوشه ای وجود دارد: معماری گوتیک، خیابان لواسان، کلیسای جامع دره ساحلی خیابانهای  به سبک راهرو که در آن شما می توانید برخی از محلی ها را مشاهده کرد. معمولا رستوران ها و کافه ها، دور از منطقه گردشگری می باشند. شما می توانید تقریبا در کل شهر راه بروید و از مناظر لذت ببرید . آنها همچنین یک سیستم اجاره دوچرخه روزانه دارند و همچنین  مترو بسیار خوب و ساده برای استفاده است.

 

 غذا بارسلونا
غذا بارسلونا

غذا بارسلونا :
غذای آماده در چند سال گذشته یکی از درآمدهای  کلیدی برای اقتصاد کاتالونیا شده است و برخی از بهترین رستورانها و سرآشپزهای برتر دنیا مانند فرن آدریا، سانی سانتاماریا،همه بومیان و کارکنان این منطقه هستند.غذاهای بارسلونا  ترکیبی پویا از ظروف سنتی و مدرن کشف شده  هستند.  آشپزی در  بارسلونا از  فرهنگ های مختلف که در طول قرن ها زندگی می کردند یا کسانی که آن شهر را فتح کرده بودند گرفته است : ایتالیایی، فرانسوی، یونانی، پرووانسال، عرب و یهودی.  غذا و محصولات تازه و محلی همیشه بیشتر در بارسلونا رواج داشته است  و اگر غذا را در خانه تهیه کنید، باید از La Boqueria Market، موسسه ای در بارسلونا، است که می توان این غذاهارا تهیه کرد.

آب و هوا بارسلونا :
با توجه به تنوع جغرافیایی بارسلونا ، شرایط آب و هوایی بسیار بالایی وجود دارد، بسته به ارتفاع و نزدیکی به  دریا. به طور کلی، منطقه دارای آب و هوای معتدل مدیترانه ای است که تابستان های گرم و خشک و زمستان های خفیف دارد.

ترجمه شده توسط سایت بیاتوکیش bia2kish.ir

درباره‌ی bia2kish

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود آهنگ جدید