دانلود آهنگ جدید
خانه / تکنولوژی / صنعت سینما کشورهای اروپایی و آمریکایی چند درصد از گردشگران را به خود جذب می کند

صنعت سینما کشورهای اروپایی و آمریکایی چند درصد از گردشگران را به خود جذب می کند

صنعت سینما و تکنولوژی یکی از راهایی جدید برای جذب گردشگران خارجی می باشد. در این بخش می خوایم از تمام جهات به سینما بپردازیم از لوکیشن ها ی جذاب سینمایی تا شهرهای زیبا برای فیلم برداری با ما که همراه باشید.

هالیوود

صنعت سینما در هالیوود ناحیه‌ای در لس‌آنجلس، از کالیفرنیای آمریکاست که در شمال غربی مرکز شهر واقع شده است. به خاطر شهرت و هویت فرهنگی اش به‌عنوان مرکز تاریخی استودیوهای فیلمسازی و ستارگان، واژه «هالیوود» اغلب به‌عنوان کنایه‌ای برای «صنعت سینما و تلویزیون آمریکایی» بکار برده می‌شود. امروزه بسیاری از صنعت‌های فیلمسازی در مناطقی همانند بربانک و وست ساید پراکنده شده‌اند؛ ولی صنایع فرعی مهم (همانند تدوین، جلوه‌ها، وسایل فیلم، پیش تولید، و کمپانی‌های نور) در هالیوود باقی‌مانده‌اند.

صنعت سینما
صنعت سینما

بسیاری از سالن‌های تئاتر تاریخی هالیوود برای صحنه‌های کنسرت‌ها و تئاترهای مهم، و میزبانی مراسم آکادمی اسکار بکار می‌روند. هالیوود مقصد مشهوری برای زندگی‌های شبانه و توریست‌ها و خانه‌ای برای کسانی که قدم بر شهرت می‌گذارند است.

صنعت سینما در کشور های دیگر

صنعت سینما فقط اختصاص به هالیود  ندار و می توان گفت تنها یکی از چند شهری است که بسیار از افراد ارزوی دیدنش را دارند در یکی از بخش های سایت در مورد نیوزیلند گفتیم که بسیار از گردشگران از روی فیلم ارباب حلقه ها با جاذبه های این شهر اشنا شدن و سالانه بسیار از افراد برای دیدن لوکیشن های سه گانه ارباب حلقه ها به این کشور سفر می کنند

صنعت سینما
صنعت سینما

تاریخچه صنعت سینما

صنعت سینما ۱۲۰ سال قدمت دارد،شاید کسی نمی دانست که قرار است صنعت سینما دنیا را متحول کند از تکنولوژی هایی که اول به صورت ایده و جذاب کردن فیلم در فیلم های سینمایی به کار گرفته می شد تا ساختن همون وسیله در دنیای واقعی از نشان دادن جلوه زیبایی از شهرها تا کشاندن گردشگران به سمت لوکیشن های فیلم ها صنعت سینما دنیای عجیبی دارد که ما می خواییم در بیاتوکیش از نظر گردشگری و تفریحی به ان بپردازیم .

درباره‌ی bia2kish

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود آهنگ جدید