مرکز خرید کشور زیبای مالزی چه نام دارند و دارای چه امکاناتی می باشند

مرکز خرید تایمز اسکوئر

مرکز خرید تایمز اسکونر با بیش از ۱۰۰۰ هزار مغازه و ۶۵ رستوران می توانیم بگوییم که یک از بهترین مراکز خرید است که شما هم می توانید درآن تفریح کنید و هم می توانید در آن خرید خود را به طور کامل انجام دهید و حتی کودکان خود را به یک پارک مجهز ببرید تا از خرید خود لذت ببرید و بچه ها هم  در خرید شما خسته نشوند شهر بازی که در این مرکز خرید قرار دارد یکی از مجهز ترین شهر بازی های مالزی به حساب می آید .طبقه ۵ این مرکزخرید میزبان کودکان عزیز شما خریداران عزیز است.مساحت این مرکز خرید بیش از ۲ ملیون متر مربع در جنوب شرق آسیا می باشد ویکی از بزرگترین مراکز خرید در مالزی به حساب می آید .فاصله مرکز خرید تایمز با برج های دقلو و معروف مالز فقط ۱۵ دقیق راه است . میتوانیم بگوییم یکی از مجهز ترین مرکز تجاری ها در مالزی به حساب می آید ..

مرکز خرید
مرکز خرید

 

ساختمان این مجتمع تجاری یکی از برج های معروف و با طراحی بسیار زیبا درکوالالامپور بوده که شامل هتل برجایا تایمز اسکور- شهربازی داخل مجتمع – سینما و چندین طبقه پارکینگ و فروشگاههای بسیار زیاد و رستورانهای متنوع در طبقات مختلف می باشد.فروشگاهها و برندهای معروف در مجتمع تایمز اسکور تعداد معدودی برند معروف پوشاک و محصولات آرایشی و بهداشتی در این مرکز تجاری عرضه می شوند و به نسبت سایر مراکز خرید مالزی ,مرکزی برای ارائه برندهای معتبر نمی باشد.

 مرکز خرید سوریا


در دومین برج بلند دنیا یعنی در برجهای دوقلو پتروناس واقع شده است.در این مرکز تجاری تنها شعبه از شرکتهای مطرح و معتبر دنیا را می بینید که اجناس ارائه شده برای همه افراد جذابیت دارد. در این مرک تجاری شما می توانید محل های مناسبی برای استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه و یا یک شام خوشمزه پیدا کنید و در ضمن بازدید کنندگان علاوه بر خرید می توانند از منظره زیبای  پارک ، فواره ها و استخر کوچک آن لذت ببرند. این بازار از طریق یک تونل به اکواریوم KLCC و ایستگاه LRTمتصل می شود. در هرشش طبقه این بازار تنها از شرکتهای معتبری مانند Marks & Spencer، Tiffany & Co، DKNY،Calvin Klein و Polo و برخی از شرکتهای معتبر ژاپنی با نام تجاریKinokuniya در این مرکز یافت می شوند.ارکستر سمفونی مالزی نیز در این مرکز است .

مرکز خرید Pavilion


ین مرکز خرید نیز یکی دیگر از مراکز خرید بسیار شیک و مدرن کوآلالامپور می باشد که در منطقه Bukit قرار دارد. در اینجا نیز مانند سوریا KLCC بسیاری از برندها و مارکهای معروف دنیا را مشاهده خواهید نمود. در طبقه های مختلف این مرکز و در قسمت هایی که مشرف به خیابان های اطراف است رستوران ها و کا فه های متعدد با صورت غذاها و نوشیدنی های جالب و متنوع سعی میکنند بازدید کنندگان را به غذا خوری های خود جلب کنند . تعداد زیادی از این رستوران ها و کافی شاپ ها که جزو لوکس ترین و معروف ترین های دنیا هستند برای اولین بار در مالزی و به صورت انحصاری در پاولیون شعبه دایر کرده اند .این مورد شامل طراح های صاحب نام و معروف مد جهان نیز شده است و آنها نیز نخستین گالری های خود را در آسیای  جنوب شرقی در این مجتمع خرید برپا کرده اندهمچنین صرافی واواسان که یکی از بزرگترین صرافی های مالزی است وبهترین نرخ تبدیل ارز را در مالزی ارائه می کند در طبقه زیرهمکف این مجتمع قرار دارد.امکانات وِیژه اطفال و شیرخواران در مجتمع تجاری میدولی در فروشگاههای مترو جایا و جاسکو این امکانات برای شیرخواران به بهترین شکل ممکن وجود دارد.

آلاماندا-پوتراچایا
مرکز خرید بزرگی در شهر پوتراجایا است که شامل رستوران ها و قهوه سراها و فروشگاه هایی از جمله کتاب فروشی ، شعبه ای از فروشگاه های زنجیره ای کافور ، کلید سازی ، عکاسی ، آرایشگاه ، فروشگاه های متنوع لباس ، لوازم الکترونیکی و رستوران های متنوع و غذاخوری های خوب میباشد.ازجمله کالاهایی که در این مرکز می توانید تهیه کنید می توان به کتاب، دوربین های دیجیتالی، اجناس مد روز(لباس، کیف، کفش، زیورآلات) لوازم منزل و اسباب بازی اشاره کرد. این مرکز دارای سینمایی پیشرفته و مدرن می باشد که می تواند یکی از گزینه های تفریحی برای بازدیدکنندگان از این مرکز باشد

مرکز خرید بزرگ میدولی(Mid Valley Megamall) .
مگامال میدولی با قرار گرفتن در کنار بزرگراه فدرال ، بین کوالالامپور و پتالینگ جایا ، یکی از بزرگترین مراکز خرید آسیا می باشد.این مرکز خرید به وسعت ۱،۷ میلیون فوت مربع و در پنج طبقه ساخته شده است. این مرکز تجاری شرایط خرید خاطره انگیزی را برای هم بازدیدکنندگان محلی و هم بین المللی فراهم می کند. این مجتمع تجاری بسیار بزرگ و معروف در خارج از شهر کوالالامپور و درحاشیه اتوبان سید پوترا قرار دارد.

برای رسیدن به این مجتمع می توان از تاکسی و قطار شهری کی تی ام درایستگاه میدولی استفاده کرد. برخی از بزرگترین طراح دنیا مانند طراحان جواهر و ساعت در این مجتمع نیز یک شعبه دارند. امکانات عمومی مجتمع تجاری میدولی مگامال سالن های غذاخوری مالایی-مک دونالد – کی اف سی- کینگ برگر- استارباکس – سینما سه بعدی – سالن بدن سازی جکی جان- مرکز بازی – مرکز نمایشگاههای میدولی – هتل – هتل آپارتمان – پارکینگ می باشد.امکانات بانکی مجتمع تجاری میدولی مگامال در داخل مجتمع میدولی شعبه و همچنین دستگاههای خودپرداز “می بانک مالزی” و “سی آی ام بی” وجود دارد. همچنین صرافی واواسان که یکی از بزرگترین صرافی های مالزی است وبهترین نرخ تبدیل ارز را در مالزی ارائه می کند در طبقه زیرهمکف این مجتمع قرار دارد.امکانات وِیژه اطفال و شیرخواران در مجتمع تجاری میدولی در فروشگاههای مترو جایا و جاسکو این امکانات برای شیرخواران به بهترین شکل ممکن وجود دارد.

 

 

درباره‌ی bia2kish

حتما ببینید

شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری مالزی

 شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری مالزی   گردشگری مالزی : مالزی دو تجربه بسیار متمایز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *