دانلود آهنگ جدید
خانه / آسیا / ایران / جزیره کیش / جزیره کیش نگین بسیار زیبای خلیج همیشه فارس ایران

جزیره کیش نگین بسیار زیبای خلیج همیشه فارس ایران

جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. در گذشته، این جزیره را به نام «قیس» می‌خواندند. شکل این جزیره بیضی‌مانند است و در ۱۲کیلومتری کرانهٔ شیبکوه جای گرفته‌است. این جزیره سالانه یک میلیون نفر گردشگر را به خود جذب می‌کند.

جزیره کیش و آب و هوا

جزیره کیش دارای آب و هوای گرم و مرطوب بوده و میانگین دمای سالانه جزیره ۲۶/۶ درجه سانتیگراد می‌باشد. آب و هوای جزیره تحت تأثیر توده‌های مختلف هوای شمال غربی و جنوبی قرار داشته و به شکل کلی خشک و کم باران است. بارندگی بیشتر به صورت رگبار و درماه‌های زمستان اتفاق می‌افتد.

جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش:

جزیره کیش دارای جاذبه های گردش گری بسیار زیادب می باشند که سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می کند که برخی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش می توان به ساحل مرجانی و اسكله بزرگ تفريحی  وپارك دلفين اشاره کرد.

بازارهای کیش:

جزیره کیش سالانه بيش از يك ميليون نفر گردشگر را به خود جذب می کند كه از اين ميزان جمعيت، حدود ۱۵۰ هزار نفر توريست خارجی يا ايرانيان مهاجر هستند. بازارهای كيش به واسطه فروش كالاهای اصل خارجی جاذبه خاصی براي مسافرانی كه بيشتر با هدف گردشگری به جزيره سفر می كنند، داردهم اكنون جزيره كيش در حدود ۱۱ بازار بين المللی و مركز تجاری و بازارچه داردبازار که بازار پرديس و مركز تجاري كيش یکی معروف ترین مرکزتجاری ها جزیره زیبای کیش می باشند

جزیره کیش
جزیره کیش

جزیره کیش وتفریحات دریایی

جزیره کیش با داشتن تفریحات متنوع دریایی خیلی از گردشگران را به خود جذب کرده است از غواصی در دریای زیبای کیش تا کشتی اکواریم و … در مطالب بعد هر یک از  این تفریحات دریایی را به صورت جدا گانه برای شما خواننده گرامی شرح می دهیم .

درباره‌ی bia2kish

همچنین ببینید

کنسرت مسعود صادقلو ۲۷ آبان ۱۴۰۰ جزیره کیش

کنسرت مسعود صادقلو ۲۷ آبان ۱۴۰۰ جزیره کیش در جزیره زیبای کیش و در تالار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود آهنگ جدید