اکواریوم بنگلور را از نظر تاریخچه و گونه ماهی های موجود بیشتر بشناسید

اکواریوم بنگلور یکی از آکواریوم های زیبا در هندوستان در استان  کارناتاکا بگوییم جمعیت و وسعت این شهر به ترتیب  شش ملیون و ۷۴۱ کیلومتر می باشد.  نمای ساختما نیز گردش گران زیادی را  به خود می کشد نمایی شبیه الماس .این ساختما در سال ۱۹۷۳ ساخته شده است.

این آکواریم دارای سه طبقه می باشد. که دومین آکواریم بزرگ هند نیز  محسوب می شود.این آکواریم یکی از مناطق گردش گری است که بیشتر گردش گران را  تا کنون به سوی خود جلب کرده است .

یکی از جالب ترین چیزهایی که در این آکواریوم مشاهده خوایید کرد جاهای زندگی ماهیان می باشد که همانند  محیط زندگیشان طراحی شده است .ساعت بازید از این آکواریوم در هند از ساعت ۱۰ صبح شروع می شود تا ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر.

تاریخچه اکواریوم بنگلور وشهر بنگلور

اکواریوم بنگلور که در پارک کوبن در جاده کاستوربا واقع شده است در سال ۱۹۷۳ افتتاح شد.بنگلور (به هندی: बंगलौर) مرکز استان کارناتاکا و شهری در کشور هند است و با ۷۴۱ کیلومتر مربع وسعت و جمعیتی بیش از شش میلیون و دویست هزار نفر (در سال ۲۰۰۷) یکی از شهرهای بزرگ این کشور به حساب می‌آید. بنگلور شهری آرام و دانشجویی در فلات دکن است و یکی از سرسبزترین و خوش‌آب و هواترین شهرهای هند می‌باشد که به «شهر باغ‌ها» مشهور است.

اکواریوم بنگلور
اکواریوم بنگلور

بنگلور از چند جهت مورد توجه قرار دارد: آب و هوای خوب، امنیت اجتماعی بالا، دانشگاه دیرپا و ممتاز و امکانات زیربنایی خوب در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی، تعداد زیاد دانشجویان خارجی، تمرکز صنعت نرم‌افزار، علوم پزشکی و همچنین مرکز فناوری اطلاعات در هند. واقع شدن بنگلور بر سر راه‌های ارتباطی مهم هند بر اهمیت و اعتبار آن افزوده است

چگونه به دیدن اکواریوم بنگلور برویم 

شبکه اتوبوسرانی نقش اساسی در جابجایی مردم در داخل و اطراف شهر را به عهده دارد؛ و هزینه آن تابع مسیر و میزان مسافتی است که مسافر طی می‌کند. پس از اتوبوس وسیله اصلی برای جابجایی در داخل شهر به عهده وسیله‌ای است به نام اتو ریکشا است که به اختصار به آن ریکشا می‌گویند؛ که وسیله‌ای است سه چرخه و موتوری که ظرفیتش حداکثر سه نفر است و همواره حالت دربستی دارد؛ و براساس میزان مسافت طی شده، که توسط تاکسی‌متر تعیین می‌گردد دریافت می‌شود. لازم به یادآوری است که به غیر از دو وسیله عمومی فوق تعداد قابل توجهی آژانس‌های تاکسی شهری و برون‌شهری وجود دارد.

اکواریوم بنگلور دارای چه گونه ماهی هایی می باشد

اکواریوم بنگلور شامله ماهی هایی مثل : زغال اخته ، قورباغه ، تترا جلال ، tetra چینی هاکی ، کوسه قرمز دم ، کتل ، ببر هندی ببر ، ماهزر ، آفتابگردان ، آبی گورامی ، مروارید گورامی ، ماهی طلایی ، دم ماه و غیره

درباره‌ی bia2kish

حتما ببینید

معرفی شهر جایپور

شهر جایپور یکی شهر های معروف کشور هندوستان می باشد که در این بخش از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *