هتل رادیسون رویال یکی از معروف ترین هتل های کشور زیبای روسیه

هتل رادیسون رویال یکی از معروف ترین هتل های کشور زیبای روسیه می باشد. با ما همراه باشید تا جام جهانی ۲۰۱۸ قرار هست در سایت بیاتوکیش شما را با جاذبه های گردشگری کشور روسیه آشنا کنیم.

هتل رادیسون رویال

هتل رادیسون رویال
هتل رادیسون رویال

هتل رادیسون رویال بلوراشکایا شهر مسکوی روسیه ، یکی از مجموعه هتل های شرکت معروف و شناخته شده رادیسون میباشد که در نقاط مختلف جهان دارای شعب هتل سازی میباشد . همین که کمپانی بزرگی به نام رادیسون مدیریت این هتل را بر عهده دارد برای وصف کیفی این هتل کافی است ولی در نظر داریم تا با ارائه اطلاعی جامع برای گردشگران محترمی که در تور روسیه ثبت نام کرده اند ، دید بازتری نسبت به محل اقامت آنها در اختیارشان قرار دهیم .

این هتل توسط لوندوال (Lundwall) معمار مسیحی طراحی شده است و دارای ۲۶۴ اتاق و کلیه امکانات رفاهی ، ورزشی ، تفریحی و امنیتی میباشد. امنیت مسکو بسیار بالا است و اگر در این هتل نیز اقامت داشته باشید امنیت شما به صورت ۱۰۰% تامین شده است و میتوانید با خیال آسوده وسایل و لوازم شخصی خود را در این هتل قرار داده و به خارج از هتل بروید .
خلاقیت مدیران این هتل در مدیریت هرچه بهتر این مجموعه ، باعث کسب نمره A از سوی سازمان هتل ها و اقامت گاه های جهان (HSU) شده است . این هتل با شعار ” شیک ، جذاب و پیچیده ” طراحی شده است و هدف طراحان و مدیران این مجموعه ، ایجاد بستری به یاد ماندنی برای مسافرین و گردشگران روسیه میباشد.

موقعیت مکانی و سطح دسترسی هتل

هتل رادیسون رویال بلوراشکایا در خیابان Yamskogo Polya واقع شده است که میتوان گفت یکی از خیابان های خوب و سطح بالای مسکو محسوب میشود. این هتل از نظر موقعیت مکانی و دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و همچنین مکان های گردشگری مسکو نیز وضعیت بسیار ایده آلی دارد . اگر شما در این هتل اقامت داشته باشید شانس بزرگی از نظر راحتی رفت و آمد خواهید داشت زیرا فاصله شما تا مترو فقط ۱ کیلومتر میباشد که با پای پیاده حدودا ۷ دقیقه راه پیش رو دارید . همچنین فاصله شما تا ایستگاه قطار نیز فقط ۱ کیلومتر است که در واقع وضعیت رفت و آمد شما را در بهترین شرایط ممکن قرار میدهد .

وضعیت دسترسی به مکان های دیدنی مسکو نیز بسیار خوب و کم مسافت میباشد . از این رو شما فقط ۵ کیلومتر تا مراکز خرید ، رستوران ها ، شب زنده داری های ولسوالی ، کاخ کرملین و تئاتر بولشوی فاصله دارید و با پای پیاده فقط ۱۵ تا ۲۰ دقیقه و با تاکسی فقط ۵ دقیقه زمان لازم دارید تا به آنجا عظیمت کنید

امکانات هتل رادیسون رویال

تلویزیون LCD با سایز متوسط در تمام اتاق ها

اینترنت رایگان و پر سرعت برای تمام مهمان ها و اتاق ها

اتاق های مخصوص معلولین و بیماران خاص با تجهیزات اختصاصی

سرویس بهداشتی لوکس و مجهز به وان آب گرم و آب سرد

رستوران روسی همراه با غذاهای بین المللی و آشپز های متخصص

کافی شاپ مدرن و کلاسیک همراه با منوی اروپایی ، آسیایی و آمریکایی

استخر به همراه سونا و جکوزی مخصوص آقایان و بانوان

باشگاه مجهز به همراه مربیان متخصص و مجرب و تجهیزات تمرینی کاملا حرفه ای

منبع :www.travelrussia.ir

درباره‌ی bia2kish

حتما ببینید

جام جهانی ۲۰۱۸ در کشوری با لقب پشت پرده اهنین به نام روسیه

جام جهانی فوتبال را می توان یکی از رویدادهای مهم در کل جهان دانست حتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *